Poster

CIKGU MAT NOOR RASHID


Korang ingat lagi ke cikgu kita nie...dia dulu kat Smrs Kalo tak silap aku mengajar subjek"SASTERA".Malan raya ketiga itu hari sempat gak aku menjemput cikgu kerumah aku untuk mengeratkan silratulrahim,banyak gak perkara yang kami bualkan....setakat ni dia masih ingat lagi nama nama murid yang dia pernah ajar..respect laa aku kat cikgu sorang nie...sedangkan aku pun dah tak berapa ingat kekawn semua.Cikgu Mat Noor Rashid sekarang dah berpindah ke kamunting taiping tak jauh laaa sangat dari rumah aku dan mengajar di sekolah menengah Matang..aku juga di beritahu oleh cikgu Mat noor bahawa cikgu Taharim,Cikgu Manaf dan Cikgu Nordin semuanya dah berpindah Ke taiping dan mengajar sekolah2 sekitar Taiping..Insyaallah Kita akan menjemput cikgu2 (Ex Smrs)...Kemajlis Reunion Kita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NAVIGASI LAMAN

Social Icons

Followers

Movie Category 5

Blog Archive

Featured Posts

Pages

Sample Text