Poster

OPS "CARI DAN TERJAH" TIGA SERANGKAI

Terjahan 3 Serangkai..dalam misi mencari Exsmrs 90-94..yang sempat dilakukan oleh Otai Linda..di kampung halaman iaitu Beruas semasa otai balik kampung pada 13/03/10 semoga gambar2 kekawan kita yang telah diupload ini dapat mengubat kerinduan kita semua...
dengan bangganya Ops cari dan terjah smrs 90-94 kali ini memperkenalkan atau memperingatkan kepada kekawan semua...new face of Siti Baayah,Norliza dan Asiah......
Norliza
 
Nor Asiah
Siti Baayah
k
Sebenarnya aku pun memang x pernah rapat dan rasanya bersembang dgn diorng nie jadi susahlah aku nak membuat kesimpulan di sini..tapi dgn membuat perbandingan diantara gambar dulu dan sekarang aku hanya boleh membuat perbandingan melalui fizikal diorg je laa..(menyesal gak masa sekolah dulu jadi seorg yg low profil)sekarang baru nak ramah cari kekawan lama tpi x list da perubahan pada kehidupan aku dalam abad 30 an Alhamdulilah
okay berdasarkan gambar yg aku ambil dari galeri zaliana nie aku dpt membuat kesimpulan mengenai mereka ni.
Nor Asiah nie nampaknya badannya kelihatan berisi sedikit..dan norliza dan Siti Baayah kelihatan tak berubah laa..
anyway aku xkan melepaskan peluang utk berbual jika dapat berjumpa dgn korang dimasa akan datang insyaallah.....

OPS "CARI DAN TERJAH "



 Masih ingat??? Zulkifli Zainun Exsmrs 90-94 Seorang yang aku rasa pendiam semasa di sekolah dulu..Zul kini berada di ipoh perak dan kini telah mendirikan rumahtangga .hasil dari perkahwinanya pada tahun 2005 dia kini telah dikurniakan seorang cahayamata..
untuk sesiapa kekawan lama kita yang ingin bertanya khabar atau becerita panjang dangan zul..disni aku sertakan no phonenya Zulkifli Zainun 012-5132785

OPS"CARI DAN TERJAH"


Hasil carian otai linda dari facebook..aku pun sebenarnya ingat2 lupa dia nie..tapi taktau laa bagi kekawan yang rapat dgn dia nie..buat masa nie aku masih lagi x berkesempatan bebual dgn dia ni..tapi aku nak ketegorikan dia nie sebagai kembar zulkifli zainun(Gambar diatas)sebab bagi aku ada sedikit persamaan  diantara zul dan dia ni..tak tahulaa kalo korang x sependapat dgn aku..memperkenalkan seorang lagi Ex smrs 90-94 Suhari Arif..buat masa nie aku x dapt huraikan lagi..tentang suhari.. jikalau berkesempatan aku berchating dgnnya nanti akan aku..karangkan mengenainya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NAVIGASI LAMAN

Social Icons

Followers

Movie Category 5

Featured Posts

Pages

Sample Text