Poster

OPS "CARI DAN TERJAH"


Ting!!!!! ting!!!!! lampu alarm terus berbunyi menandakan ada sesuatu benda telah dikesan..(lebih kurang mcm cerita Starwars la..) Otai kita linda dapat mengesan seorang lagi Ex smrs 90-94 iaitu Mohd Nazira Bin Shaari..dalam f/book,aku nie memang tak berapa rapat dgn nazira nie just kenal camtu jer...tapi setahu aku dia nie memang seorang yg pendiam..tapi otai kita linda semua leh join dan ini adalah sedikit sebanyak tentang nazira hasil dari maklumat...Otai linda
  1. Nazira kini bekerja di INSTITUT KEMAHIRAN BELIA NEGARA, DUSUN TUA KUALA PERLIS
  2.  Telah mempunyai 2 cahaya mata yang pertama berusia 5 tahun,kedua berusia 2 stengah tahun dan bakal menerima seorang lagi cahaya mata di jangka pada bulan April..2010
  3. NO PHONE 019-4802258
Nampaknya kita menerima seorang lagi exsmrs..90-94.kawasan utara. Nampaknya misi lepas nie kena terjah blah kawasan utara!!! betul tak kekawan? dan kepada kekawan  "NON MUSLIM"smrs 90-94 kami sedang mencari anda untuk reunion program dimasa akan dtg..ayuh tonjolkan diri anda tinggalkan no phone serta nama anda diruangan chat..jangan malu2..
Inilah wajah terbaru kawan kita Mohd Nazira..gambar ini hasil dari kiriman Nazira sendiri kepada aku..gambar ni juga.menjadi pengubat kerinduan kepada kekawan semua setelah sekian lama tak berjumpa.

Kalo korang tak perasan lagi Nazira nie...sila tgk gambar nie..nazira First sekali dari kanan..




                                                OPS "CARI DAN TERJAH"

Seorang lagi ExSmrs 90-94 Mohd Saharizam Bin Mohd Arip atau lebih dikenali dgn panggilan 'IJAM'.Ijam tinggal dikawasan perumahan di Beruas yg di kenali sebagai 'RUMAH MURAH'.berdekatan dgn rumah Yusri.Ijam bersekolah di Smrs dari form 1 hingga form 3,semasa di form 1 ijam pernah bertukar ke SMAB..Sekolah Menengah Ahmad Boestamam dan kembali ke SMRS form 2 dan mengambil peperiksaan SRP(Form 3) di smrs.Ijam melanjutkan pelajaran di MRSM Jasin semasa form 4 dan form 5.
Ijam kini menetap di Kl dan masih belum berumah tangga(Single) dan merupakan seorang "Photograper.Ijam juga ada mempunyai pakej untuk majlis bertunang dan perkahwinan.disamping tu juga da pakej Out door photography.dan utuk keterangan lanjut sesiapa yg ingin melangsungkan perkahwinan atau kenduri adik beradik..ke leh la..contact ijam.Pakej yang ditawarkan oleh ijam juga berpatutan dgn harganya. So apa tunggu lagi.Mak Andam(zaurah) dah ada Photograper(Ijam) dah ada kan senang tu!!!
Untuk keterangan lanjut anda boleh laa..menghubungi Ijam di talian    012-3473847                                 atau melayani blognya www.boyngirlphoto.blogspot.com ada link kat sebelah nie..(Ikutan Aku)




                                                OPS "CARI DAN TERJAH"

 
Alhamdulilah,semakin ramai sahabat2 smrs 90-94 kita temui..kini kita dapat mengesan "KELIBAT" seorang lagi kawan kita iaitu "MAS AYU NORDIN" atau nama glamournya suatu ketika dulu "AYU" dan kini masih digunakan lagi.Sebenarnya Ayu dan lama dpat kami jejak sebelum Reunion lagi semasa di facebook kami kami masih lagi ternanti-nanti wajahnya yang terbaru..tapi baru kini dapat kita tatapi wajah sahabat kita ini.Untuk pengetahuan semua ayu semasa reunion program hari itu ayu tidak dapat cuti untuk menyertai program..dan akan cuba menyertai program dimasa akan datang.Ayu kini menetap di Cheras,dan dengan terpampangnya foto ini maka terubatlah..kerinduan sahabat2 yg dah lama terpisah dgn ayu nie,dan disini kita boleh melihat sendiri wajah ayu still cam dulu lagi takde yg berubah kan?
Serba sedikit tentang Mas Ayu Bt Nordin
  1. Bersekolah di Sekolah Rendah Kebangsaan Gangga Beruas
  2. Aktif Dalam Sukan Roundess Semasa Di Sekolah Rendah
  3. Berkawan rapat atau geng Ayu..Rosilla,Jamilah,Erniewati,Noraida,Norliza dan Siti Zaida.Semasa di SMRS
  4. Rasanya pada anggapan aku ayu nie "BRUTAL"mcm kak Zaurah..tapi seorang yang "SPORTING" dan senang dibawa berbincang
  5. SEKARANG NIE..MASIH BRUTALLLLLLLLLL!!!!! ZASSSSSSSSSSSS!!!
  6. Kami harap lepas nie dapat jumpa Ayu..thanks ayu for u picture!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NAVIGASI LAMAN

Social Icons

Followers

Movie Category 5

Featured Posts

Pages

Sample Text