Poster

KHAS UNTUK KAK ZAURAH(MAK ANDAM SMRS 94)



  Kak Zaurah minta aku editkan gambar dia pegang senapang, tapi aku tak leh buat, so untuk tidak menghampakan permintaannya aku editkanlah gambarnya bersama suami tersayang pegang gitar(ni bukan gitar aku lupa namanya).setelah aku editkan gambar nie nampak macam k lak PULAK!! k lah kak Zaurah,walaupun kak pegang menatang tu(gitar) tapi still nampak Brutal gak!!!cayalah kak zaurah(mak Andam) SMRS 94 senantiasa happy!!!!!

Zaurah atau kak zaurah kini ada membuat pakej andaman untuk majlis perkahwinan,kepada kekawan samada abang,adik,kakak,sedara2 atau anda sendiri yang ingin melangsungkan perkahwinan yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari kak zaurah kita untuk make-up,leh la merujuk ke blognya iaitu www.myspace.com/zz collections(link kat aku punya blog erra zaurah aziz my space).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NAVIGASI LAMAN

Social Icons

Followers

Movie Category 5

Featured Posts

Pages

Sample Text